Звіт перед клієнтами за 1 півріччя 2017 року

Звіт компанії перед клієнтами

за 1 півріччя 2017 року 

 

Звіт

 

  1. Надати клієнтам відповідальні та якісні послуги. Досягнемо: відмовою від співпраці з невідповідальними постачальниками і співробітниками, навчанням співробітників, роботою в системі управління якістю  ISO 9001:2008, автоматизацію роботи і контролем завдань в системі СRM.

 

Аналіз попередньої роботи показав, що:

  • 48 виробників з 84 зловживають своєчасністю виконання своїх зобов’язань по строкам поставки товарів, 23 виробника завжди відмовляють в вирішенні гарантійних випадків. Хоча всі декларують про клієнтоорієнтованість намірів.
  • 14 співробітників не здали належним чином атестацію і не підтвердили належний рівень знань і вмінь, хоча загальний рівень корпоративної культури є найвищим серед продавців техніки і підтверджується він 6 разовим відзначенням компанії в якості переможця №1 по якості обслуговування клієнтів за результатами перевірки незалежною структурою
  • За рік роботи в компанії допущено більше 5 тис прострочок виконання різного роду задач (4 на співробітника і місяць)

 

Наші дії і рішення:

  • Для виробників встановлені щоквартальні рейтинги і видаються відзнаки найкращим (t-i-t.com.ua/kompanija-dlja-partneriv/?lang=ua) та тим що збоять надсилаються попередження про збої
  • Виробникам запропоновано змінити систему вирішення гарантійних випадків: спочатку негайна заміна зломаного – потім визначення винуватця – платника
  • 17 вітчизняних і 3 закордонних виробників попереджені про потребу в визначений строк здавати продукцію і вирішувати гарантійні випадки
  • Ми відмовилися від продажу товарів наступних виробників:

           - Трактори МТЗ: постійні затримки строків поставки,  невирішення гарантійних

             випадків заводом, погіршення якості продукції

          - Фронтальні навантажувачі Metal-Fach (Метал-фач): постійні затримки строків поставки

             комплектуючих, неможливість вирішувати з заводом гарантійні випадки

           - Супутникова навігація Тrimble: заангажованість співробітників системи продаж,

              неможливість вирішувати з заводом гарантійні випадки

  • Для кращого майбутнього, кращих цін клієнтам, технологічнішої техніки фермерам,     Ми розпочали співпрацю з виробниками:

           -  Тракторів Same (Італія)

           -  Фронтальних навантажувачів Hydrometal (Польща)

           -  Супутникової навігації LD agro (Угорщина)

  • Запроваджена нова система навчань з опрацюванням ініціатив співробітників по розгляду тих чи інших питань
  • Зроблена всім переатестація і впроваджені декілька рівнів градації по знанням, а для відстаючих, запропоновані варіанти подальшого перебування в компанії
  • 4 бувалих співробітника та 7 нових що не в змозі підтримувати визначені стандарти вже не є співробітниками компанії
  • Для новоприбулих співробітників розроблена нова програма швидкого досягнення мінімально необхідного рівня знань для роботи та прискореного плану розвитку для отримання максимально необхідних знань і навиків …
  • Зроблені тематичні навчання для співробітників з виїздом на заводи – виробники техніки (культиватори, борони, сівалки, зернонавантажувачі, жатки, розкидачі добрив, та ін.)
  • Топ менеджмент компанії проходить курси міні MBI, а управлінці напрямків за тематичними напрямками
  • Запроваджено ще 18 заходів по досягненню кращих знань співробітників
  • Готуємо компанію до роботи в системі управління якістю  ISO 9001:2015 що є новим найсучаснішим стандартом та передбачає блок роботи із запобіганням ризиків
  • Для співробітників встановлена система нагадувань по запланованим завданням, створена програма обов’язкового планування, введена персональна відповідальність за досягнення та реалізацію задач

 

Ми у всьому хочемо бути компанією №1 в країні в нашій тематиці. Зараз компанія знаходиться на стадії «Юності» за класифікацією гуру менеджменту І.Адізеса. Звідси всі наші недоліки і переваги , що відповідають цій стадії. Хто в цьому знається – нас зрозуміє. Наше завдання - перейти на етап «Розквіту» за найближчий рік.

 

  1. Розв'язати кадрові проблеми наших клієнтів. Досягнемо: для довготривалої перспективи, щоб виросли послідовники справи фермера та його працівники, потрібно привчати дітей змалечку до роботи і престижу сільськогосподарської праці, тому ми проводимо ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ проект "Виховання кадрів і послідовників справи" та 4 конкурси на сільськогосподарську тематику. Для вирішення поточних питань вже з весни 2017 року ми будемо вчити механізаторів і механіків клієнтів.

 

Аналіз попередньої роботи показав:

  • Роботи зроблено достатньо багато, що дозволило залучити до проектів більше 100 тис. дітей і дорослих.
  • Компанія виконує задекларовані свої зобов’язання по проведенню і фінансуванню проектів.
  • Є реальна недостача в фінансуванні проектів, що зменшує масштаби можливих добрих справ.
  • Система навчання механізаторів і механіків не запрацювала.

 

Наші дії і рішення:

  • Звертаємося до всіх небайдужих з проханням приєднатися до питань фінансування соціальних проектів.
  • Випустили «Збірку дитячих мрій» на 100 сторінок та направили в продажу для отримання коштів для майбутнього фінансування соціальних проектів
  • Розробили новий унікальний продукт  (трансформер майбутнього)  для українського суспільства (дітям, дорослим і літнім). Ціль створення: Створити можливість українським сім’ям дати максимум вражень своїм дітям, а собі комфорту і практичності. Саме за рахунок надання можливості отримувати більше, розвиватися, мати відмінний настрій, конструювати, ми бачимо вирощування свідомих кадрів і послідовників справи
  • Повторно опрацювати сумісно з клієнтами необхідність та формат навчань механікам і механізаторам.

 

  1. Допомогти власникам і директорам підприємств побороти корупцію і крадіжки. Досягнемо: надаючи безкоштовну послугу гарантування чесної угоди, пропонуючи рішення по автоматичній охороні полів від крадіїв і тварин, по контролю витрат всіх витратних матеріалів та зібраного врожаю.

 

             Аналіз попередньої роботи показав що:

 

  • Безкоштовна послуга гарантування чесної угоди потрібна клієнтам, проте не набула належного поширення серед власників підприємств
  • Автоматична охорона полів потрібна, проте повне запровадження таких стаціонарних проектів очевидно набуде по повній структуризації власності чи володіння землею
  • Контроль витратних матеріалів і зібраного врожаю актуальний

 

Наші дії і рішення:

  • Інформувати власників про безкоштовну послугу гарантування чесної угоди
  • Інформувати клієнтів про наявність в нашому асортименті систем автоматичної охорони полів, контролю витратних матеріалів і зібраного врожаю

 

  1. Запровадити в клієнтів економні та технологічні  рішення. Досягнемо: завдяки 12 новим рішенням по управлінню, контролю, удосконаленню, логістиці (приклад, на комбайні визначатиметься вологість і класність зерна, що дозволить відразу знати параметри зерна та везти його у відповідне місце); завдяки 4 варіантам здешевлення технологічних рішень, що застосовувалися раніше (наприклад, у 1,5 рази дешевше переобладнання оприскувача, в 1,3 рази дешевші супутникова навігація і автоводіння); завдяки  4 новим послугам сервісної служби.

Аналіз попередньої роботи показав що:

  • 12 рішень для клієнтів по управлінню та іншому запропоновано. Більшість із них набувають стрімкого поширення (революція з переоснащення стальних робочих органів на композитні для зменшення витрат палива і збільшення продуктивності та ін.), по іншим, рішення правильні і потрібні, але потребують додаткового інформування про їх переваги і необхідність
  • 4 варіанти здешевлення запроваджені, є необхідними і популярними

 

Наші дії і рішення:

  • Інформувати клієнтів про 12 нових рішень по управлінню с/г бізнесом
  •  Інформувати клієнтів про 4 варіанти здешевлення в техніці і технологіях


 

  1. Допомогти клієнтам розширити напрямки бізнесу і покращити прибутковість роботи. Досягнемо: завдяки 18 новим рішенням по переробці вирощеної продукції та для тепличних і овочівницьких господарств; завдяки пропозиції відкрити на умовах франчайзингу в районному центрі точку торгівлі технікою і запчастинами  від компанії "Техніка і технології".

 

Аналіз попередньої роботи показав що:

  • Запровадження 18 нових рішень по переробці вирощеної продукції та тепличних і овочівницьких господарств компанією були провалені із-за відсутності повністю підготовлених досвідчених профільних спеціалістів компанії та неготовності клієнтів запроваджувати рішення неповного циклу
  • Питання франчайзингу є актуальним, але потребує особливого нетипового для інших бізнесів способів запровадження. Потрібен додатковий блок підготовчих робіт.
  • Виявилась особлива потреба в запровадженні для клієнтів напрямку бізнесу в якому вони прийматимуть участь в ролі інвестора і не прийматимуть участь в поточному управлінні бізнесом
  •  Визначилась особлива потреба для клієнтів в причасності до великого грандіозного проекту
  • Визначилась необхідність допомоги клієнтам в отриманні визнання чи створення публічності чи відомості в суспільстві для ведення політичної діяльності чи професійного визнання

 

Наші дії і рішення:

  • Змінити тактику і стратегію запровадження 18 нових рішень по переробці вирощеної продукції та тепличних і овочівницьких господарств
  • Підготувати повних пакет пропозицій з франчайзингу на початок 4 кварталу
  • Підготувати клієнтам пропозицію з інвестування додаткового напрямку бізнесу
  • Запровадження великого грандіозного проекту з причасністю клієнтів
  • Для ведення політичної діяльності та отримання професійного визнання за межами району, на рівні області та України, запропонувати нашим клієнтам безкоштовно друкуватися в тематичному квартальному журналі «Добірка актуальної техніки і технічних рішень» та найбільш відвідуваному в Україні тематичному сайті по сільськогосподарській техніці www.t-i-t.com.ua  

Залишити коментар






Швидкий перехід