Звіт компанії перед клієнтами за 2017 рік

  1. Надати клієнтам відповідальні та якісні послуги. Досягнемо: відмовою від співпраці з невідповідальними постачальниками і співробітниками, навчанням співробітників, роботою в системі управління якістю  ISO 9001:2008, автоматизацію роботи і контролем завдань в системі СRM.

 

Аналіз попередньої роботи показав, що:

  • 56 виробників із 87 зловживають своєчасністю виконання своїх зобов’язань по строкам поставки товарів. 32 виробника завжди відмовляють у вирішенні гарантійних випадків. Хоча всі декларують про клієнтоорієнтованість намірів.
  • 21 співробітників не здали належним чином атестацію і не підтвердили належний рівень знань і вмінь, хоча загальний рівень корпоративної культури є найвищим серед продавців техніки і підтверджується він 7-ми разовим відзначенням компанії в якості переможця №1 по якості обслуговування клієнтів за результатами перевірки незалежною структурою.
  • За рік роботи в компанії допущено більше 6 тис прострочок виконання різного роду задач (4, 5 на співробітника і місяць)

 

Наші дії і рішення:

  • Для виробників встановлені щоквартальні рейтинги і видаються відзнаки найкращим (t-i-t.com.ua/kompanija-dlja-partneriv/?lang=ua) та тим що збоять надсилаються попередження про збої;
  • Виробникам запропоновано змінити систему вирішення гарантійних випадків: спочатку негайна заміна зломаного – потім визначення винуватця – платника;
  • 17 вітчизняних і 3 закордонних виробників попереджені про потребу в визначений строк здавати продукцію і вирішувати гарантійні випадки;
  • Всім постачальникам запропоновано встановити і підтримати «ПОЛІТИКУ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ» по староках поставки і вирішенні гарантійних питань. Активна співпраця буде продовжена з тими хто підтримають таку ініціативу. З рядом тих, хто відмовиться від цієї ініціативи співпраця буде призупинена;
  • Ми відмовилися від продажу товарів наступних виробників:

                    - Трактори МТЗ: постійні затримки строків поставки,  невирішення гарантійних

                      випадків заводом, погіршення якості продукції;

                    - Фронтальні навантажувачі Metal-Fach (Метал-фач): постійні затримки строків

                      поставки комплектуючих, неможливість вирішувати з заводом гарантійні випадки;

                    - Супутникова навігація Тrimble: заангажованість співробітників системи продаж,

                      неможливість вирішувати з заводом гарантійні випадки.

  • Сівалки, культиватори, котки 14 виробників: постійні затримки в поставках;
  • Для кращого майбутнього, кращих цін клієнтам, технологічнішої техніки фермерам, Ми розпочали співпрацю з виробниками

                    -  Тракторів SAME (Італія);

                    -  Фронтальних навантажувачів Hydrometal (Польща);

                    -  Супутникової навігації LD agro (Угорщина);

  • Запроваджена нова система навчань з опрацюванням ініціатив співробітників по розгляду тих чи інших питань;
  • Зроблена всім переатестація і впроваджені декілька рівнів градації по знанням, а для відстаючих, запропоновані варіанти подальшого перебування в компанії;
  • 7 бувалих співробітника та 11 нових, що не в змозі підтримувати визначені стандарти вже не є співробітниками компанії;
  • Для новоприбулих співробітників розроблена нова програма швидкого досягнення мінімально необхідного рівня знань для роботи та прискореного плану розвитку для отримання максимально необхідних знань і навиків;
  • Зроблені тематичні навчання для співробітників з виїздом на заводи – виробники техніки (культиватори, борони, сівалки, зернонавантажувачі, жатки, розкидачі добрив, та ін.);
  • Топ менеджмент компанії проходить курси міні MBI, а управлінці напрямків за тематичними напрямками;
  • Запроваджено ще 24 заходи по досягненню кращих знань співробітників;
  • Готуємо компанію до роботи в системі управління якістю  ISO 9001:2015, що є новим найсучаснішим стандартом та передбачає блок роботи із запобіганням ризиків;
  • Для співробітників встановлена система нагадувань по запланованим завданням, створена програма обов’язкового планування, введена персональна відповідальність за досягнення та реалізацію задач.

 

Ми у всьому хочемо бути компанією №1 в країні в нашій тематиці. Зараз компанія знаходиться на стадії «Юності» за класифікацією гуру менеджменту І.Адізеса. Звідси всі наші недоліки і переваги, що відповідають цій стадії. Хто в цьому знається – нас зрозуміє. Наше завдання - перейти на етап «Розквіту» за найближчий рік.

 

  1. Вирішити кадрові проблеми наших клієнтів. Досягнемо: для довготривалої перспективи, щоб виросли послідовники справи фермера та його працівники, потрібно привчати дітей змалечку до роботи і престижу сільськогосподарської праці, тому ми проводимо ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ проект "Виховання кадрів і послідовників справи" та 4 конкурси на сільськогосподарську тематику. Для вирішення поточних питань вже з весни 2017 року ми будемо вчити механізаторів і механіків клієнтів.

Аналіз попередньої роботи показав:

  • Роботи зроблено достатньо багато, що дозволило залучити до проектів більше 120 тис. дітей і дорослих.
  • Компанія виконує задекларовані свої зобов’язання по проведенню і фінансуванню проектів.
  • Є реальна недостача в фінансуванні проектів, що зменшує масштаби можливих добрих справ.
  • Система навчання механізаторів і механіків не запрацювала.

 

Наші дії і рішення:

  • Звертаємося до всіх небайдужих з проханням приєднатися до питань фінансування соціальних проектів.
  • Випустили «Збірку дитячих мрій» на 100 сторінок та направили в продажу для отримання коштів для майбутнього фінансування соціальних проектів
  • Розробили новий унікальний продукт  (трансформер майбутнього)  для українського суспільства (дітям, дорослим і літнім). Ціль створення: Створити можливість українським сім’ям дати максимум вражень своїм дітям, а собі комфорту і практичності. Саме за рахунок надання можливості отримувати більше, розвиватися, мати відмінний настрій, конструювати, ми бачимо вирощування свідомих кадрів і послідовників справи
  • Повторно опрацювати сумісно з клієнтами необхідність та формат навчань механікам і механізаторам.

 

      3. Допомогти власникам і директорам підприємств побороти корупцію і крадіжки. Досягнемо: надаючи безкоштовну послугу гарантування чесної угоди, пропонуючи рішення по автоматичній охороні полів від крадіїв і тварин, по контролю витрат всіх витратних матеріалів та зібраного врожаю.

 

Аналіз попередньої роботи показав що:

  • Безкоштовна послуга гарантування чесної угоди потрібна клієнтам, проте не набула належного поширення серед власників підприємств.
  • Автоматична охорона полів потрібна, проте повне запровадження таких стаціонарних проектів очевидно набуде по повній структуризації власності чи володіння землею.
  • Контроль витратних матеріалів і зібраного врожаю актуальний.

 

Наші дії і рішення:

  • Інформувати власників про безкоштовну послугу гарантування чесної угоди.
  • Інформувати клієнтів про наявність в нашому асортименті систем автоматичної охорони полів, контролю витратних матеріалів і зібраного врожаю.

 

      4. Запровадити в клієнтів економні та технологічні  рішення. Досягнемо: завдяки 18 новим рішенням по управлінню, контролю, удосконаленню, логістиці (приклад, на комбайні визначатиметься вологість і класність зерна, що дозволить відразу знати параметри зерна та везти його у відповідне місце); завдяки 4 варіантам здешевлення технологічних рішень, що застосовувалися раніше (наприклад, у 1,5 рази дешевше переобладнання оприскувача, в 1,3 рази дешевші супутникова навігація і автоводіння); завдяки  5 новим послугам сервісної служби.

 

Аналіз попередньої роботи показав що:

  • 18 рішень для клієнтів по управлінню та іншому запропоновано. Більшість із них набувають стрімкого поширення (революція з переоснащення стальних робочих органів на композитні для зменшення витрат палива і збільшення продуктивності та ін.), по іншим, рішення правильні і потрібні, але потребують додаткового інформування про їх переваги і необхідність;
  • 4 варіанти здешевлення запроваджені, є необхідними і популярними.

 

Наші дії і рішення:

  • Інформувати клієнтів про 18 нових рішень по управлінню с/г бізнесом;
  • Інформувати клієнтів про 4 варіанти здешевлення в техніці і технологіях.

 

     5. Допомогти клієнтам розширити напрямки бізнесу і покращити прибутковість роботи. Досягнемо: завдяки 18 новим рішенням по переробці вирощеної продукції та для тепличних і овочівницьких господарств; завдяки пропозиції відкрити на умовах франчайзингув районному центрі точку торгівлі технікою і запчастинами  від компанії "Техніка і технології".

 

Аналіз попередньої роботи показав що:

  • Запровадження 18 нових рішень по переробці вирощеної продукції та тепличних і овочівницьких господарств компанією були провалені із-за відсутності повністю підготовлених досвідчених профільних спеціалістів компанії та неготовності клієнтів запроваджувати рішення неповного циклу.
  • Питання франчайзингу є актуальним, але потребує особливого нетипового для інших бізнесів способів запровадження. Потрібен додатковий блок підготовчих робіт.
  • Виявилась особлива потреба в запровадженні для клієнтів напрямку бізнесу в якому вони прийматимуть участь в ролі інвестора і не прийматимуть участь в поточному управлінні бізнесом.
  • Визначилась особлива потреба для клієнтів в причасності до великого грандіозного проекту.
  • Визначилась необхідність допомоги клієнтам в отриманні визнання чи створення публічності чи відомості в суспільстві для ведення політичної діяльності чи професійного визнання.

 

Наші дії і рішення:

  • Змінити тактику і стратегію запровадження 18 нових рішень по переробці вирощеної продукції та тепличних і овочівницьких господарств;
  • Підготувати повних пакет пропозицій з франчайзингу на початок 4 кварталу;
  • Підготувати клієнтам пропозицію з інвестування додаткового напрямку бізнесу;
  • Запровадження великого грандіозного проекту з причасністю клієнтів;
  • Для ведення політичної діяльності та отримання професійного визнання за межами району, на рівні області та України, запропонувати нашим клієнтам безкоштовно друкуватися в тематичному квартальному журналі «Добірка актуальної техніки і технічних рішень» та найбільш відвідуваному в Україні тематичному сайті по сільськогосподарській техніці www.t-i-t.com.ua ;
  • Для клієнтів до Дня народження створити програму лояльності по якій дарувати бонусних знижок на 50 тис. грн.

Залишити коментар






Швидкий перехід